tiistai 23. elokuuta 2011

Uusi ennätys? - Tilapäivitys

Wuhuu, jo näin nopeesti päivitän, kun on Gilissä edistytty sen verta muksasti niin siitä vois jo vähän selostaakin. Otsikossa puhun uudesta ennätyksestä..no nyt onkin suht historiallinen tilanne käsillä, sillä ekaa kertaa ollaan väännetty cossi puoliväliin vajaassa 2 päivässä. Se on aika hyvin, kun vielä huomioi et hitto, tää on harvinaisen siistii jälkee verrattavissa käytettyyn aikaan. Mitä tämä nyt on olevinaan?

Joo tosiaan, on ollu ihan tajuton into vääntää asuu tää viimenen 48 tuntii melkeen tauotta. Ehkä isoin syy tähän on kun oon koneella ollessa läpikäyny ihan tajuttoman määrän muiden ihmisten cossikuvia. Yleensä se kyl menee hirveeks alemmuuskompleksi angstiks, mut nyt mä oon vaan saanu ihan himmeet motivaatiot pistää kaikkeni omaan asuuni. Vaikka en oo edenny vielä mitenkään merkittävän pitkälle et voisin hirveesti sanoo mielipidettä tosta, niin olen kyl ylpee tähän astisesta tuotoksesta.

Viime sunnuntaina siis alotettiin kasaamaan aikasemmin leikattuja palasia kasaan. En voi tosiaan oikeen paljo mistään sanoa että vaan minä tein, koska mun äidistä on ihan tajuton apu. Se aina sanoo, et nyt en kyllä auta muuten kun neuvomalla, mut ei se malta olla osallistumatta. Enkä mä pistä apuu pahakseni tietenkään <3.

kanttinauhaamistaaa..ihan tajuttomasti

Maailman kaunein ja siistein ommel oih <3 Äidin kädenjälkeä tottakai

Lauantaina käytiin ostamassa silkkistä valkosta kanttinauhaa sellasset 14m ja metrinpitunen sellanen silkkinauha niihin nuoliin. Ne just oikeenlaiset napit oli tottakai lopussa, niin tilautettiin niit Eurokankaas lisää ja toivottavasti ne viel täl viikol tulee sinne. Pääasiassa siis on tää homma ollu just tota kanttaamista kanttaamisen perään. Sain ekan tollassen vyönauhan eilen valmiiks ja toiseen oon nupittanu sen nauhan. Solkia pitäs käydä metästämässä, noi mitä mul on omast takaa on just liian pienet, fuu.

Eiku lisää kanttaamista

Takki on siis nyt suurinpiirtein kasassa, se tarvii vielä hihat, kauluksen ja helma pitää siistiä. Sitten vaan se vyötsydeemi kiinni ja tehä/kiinnittää ne nuolet ja napit. Sit on tää ite takki ois valmis. Tänään varmaan vielä ne hihat saa tehtyä ja laitettuu paikalleen ja jatkan sen nauhan kanttinauhan kiinnittämistä. Tällästä on tosi ärsyttävä ommella ku saa kokoaika vaihtaa lankaa mustan ja valkosen välillä, ku ei malta tehä aina vaan yhtä värii loppuun.


Todella laadukkaita eteispeilikuvia

Tossa on nyt se tän hetkinen tilanne.. ei kovin valmiilta näytä hehehee. Mitä tohon kauluspaitaan tulee, niin siihen pitäs laittaa napit ja ne klipit, mitä eilen illalla väänsin softiksesta ja tänään gessosin.

Epämääräsiä klipsuja

Tottakai on sit myös peruukki. Suoristin sitä vielä lisää, ku osa suortuvista oli vähän liianki kiharoita. Melkein ois tehny mieli hankkia suora peruukki ja kihartaa sitä ite, mut en tahtonu hankkii kiharrinta sen takia. Tässä menee kiharat sisäänpäin mikä on vähän asdfjas FFUU mutta parempi ku pelkkä suora. Ehkä vähän pituuttaki ois saanu olla takana.

Paljon Mouruja samassa kuvassa..creepy


Homnomm, eikai tässä muuta tällä kertaa. Mä ehdotin noiden mun ..tovereideni kanssa, et se kuka saa ekana valmiiks voittaa muumitikkarin ihan vaan et saadaan kaikki (toivon mukaan) lisämotivaatioo pönkitettyy. Itelle se ainaki on toiminu, pistän sormet ristiin et mulla riittää energia niinki hyvään suoritukseen, et saisin tän jo kokonaa valmiiks ennen ensviikkoa. Ois muuten eka kerta tänä vuonna et asu valmistuis ennen vikaa päivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti