maanantai 5. syyskuuta 2011

Katse tulevaan: Vuosi 2012

Ennenkun sanon mitään Traconista, niin aattelin sit nyt suoraan päästää ensvuoden cossisuunnitelmat valloilleen. Ehkä pikkasen kunnianhimosempaa menoo luvassa ja jos nyt pitäs tiivistää ne yhteen lauseeseen, niin itelle tulee heti mieleen "Mitä vittua sä mouru ajattelet?". Siis mähän en nimenomaan ajattele, siinäpähän sitten kärsin ja itken taas omaa hulluuttani ja sitä kun inspiraatio on julma asia.

Tällä hetkellä suunnitelmissa on ensvuodelle kokonaisuudessaan 5-6 cossia, ihan jaksamisen/rahan/ajan mukaan, enkä nyt vielä erityisemmin rajota niille mitään tapahtumakohtasia deadlinejä vaan teen tosiaan omaan tahtiini. En siis monistakaan osaa sanoo minne tulevat, eli eivät oo missään sen kummemmassa järkässä. Tietysti täytyy ottaa huomioon, että ei varmaan vielä kertaakaan oo tässä vaiheessa tehdyt suunnitelmat pysyneet ihan sinne ens kesään asti samanlaisena. Kellä nyt meniskään. Ja tässä vaiheessa inisen kuinka niin vihaan kunnon reffien löytämistä, jumankauta miksi piileskelette tai ette ole olemassa.




Gareki - Karneval
Jepajee, oon heti sen jälkeen ku löysin Karnevalin himoinnu Garekin cossaamista, sillä taas on sellanen tekijä kenen vaate desingnit on aivan uskomattomia ja tietysti nyt hahmokin iskee (miten mahtaa mulla eläytyminen onnistua onki sit ihan asia erikseen.......mä en osaa olla kyrsiintyneen näköne sitte millää heh heh). Ja juuri nimenomaan tämä ah niin ihana talviversio <3 Jumaloin tuota takkia. Varmaan sit taas täs vaihees voinee arvata minne tää on tulossa, eli siis talvidesuun aka Desucon Frostbiteen olis tekeillä. Ehdin varmasti hermostua tän kanssa tuhansia kertoja kaiken karvan ja vuoraamisen kanssa. Ja mikä parasta, tästä ei löydy siis yhen yhtäkään värillistä versiota yhtään mistään, muutakun eräs fanituotehirvitys, mikä on siis kyllä sangen kamala. Toisaalta se valinnanvapaus värien kanssa on varmaan aika vapauttavaa, tähtään näillä näkymin tohon noiden välimaastoon ja jos ei kangaskaupat tue mua tässä, niin vedän puhtaammin tolla mustavalkosella linjalla.

Superbi Squalo - Katekyo Hitman Reborn
Pistetään sit heti perään talvidesun toinen cossi eli Squalon future arc versio. Ihan vaan ton takin takia tämän pistin etusijalle, muuten olisin jättäny tän sinne loppupäähän niihin cosseihin, mitkä teen aikaisemmin mainittujen kriteerien mukaan. Ei noista muista oo kovin talvicosseiksi. Squaloki oli sellanen tapaus, et melkeen heti sytty mulla into sen cossaamiseen ku se sarjassa ilmesty. Future arcin desing sit taas viel parans tätä intoa. Squalo on kans ollu vähän tällänen teenkövaien cossi, mut helvetti pitäähän siis munkin kokea edes kerran pitkän peruukin pitämisen tuska (muuten vaan ihan hirvee kilometrilettifetissi). Selkeesti mä oon jo ennakoinu, et mua tulee vituttaa siellä conissa ku vedän niin ilosia ja pirteitä hahmoja, no ainaki saan ihan vapaasti kettuilla ja pysyä samalla hahmossa.

Celty Sturluson - Durarara!
Tässä vaiheessa kaikuu kaikkien mut tuntevien huulilla "mitä hittoa, nainen?!". Kyllä, tällänen aivohalvaus muhun iski ja teen ihka ensimmäisen naiscossini....En sitte mitään vähemmän tiukkaa ja nahkaisempaa löytyny (sitä nahkaa nyt sit taas löytyy vähän joka cossista, angst). No yks iso syy et jes ei tarvi näyttää naamaa. Ja Celty nyt on niit harvoja naishahmoja joista oikeesti pidän ja pystyn edes jollain oudolla tasolla samaistumaan. Mistä mä ajattelin muodot hankkia onki sit taas projekti. Voin ennustaa jo nyt et tästä tulee tuskasin cossi pitää niskassa ja luulen et pistämällä tän Traconiin lievennän ainaki sen lämpötilaongelman vähä pienemmäksi. Mikäli mulla siis on tarpeeks itsevarmuutta lähtee jollain nahkaunelmalla liikenteeseen. Jostain pitää alottaa.....

Hotaru - Samurai Deeper Kyo
Aah, taas SDK cossi voi kyllä. Olis täysin luonnotonta ja absurdia jos Hotaru ei olis jossain vaihees mukana mun suunnitelmissa, yks lempihahmojani koskaan ikinä ja ei vois muulta hahmolta paremmin sopivaa luonnetta kyllä löytää. Mä saan olla tasan niin tyhmä kuin olen. Jes. Ihan alunalkujaan vähän kammosin Hotarun tekemistä, koska nää SDKn hahmojen värit ei oikeesti oo mitkään maailman parhaat, mut näin ajan kanssa oon jo oppinu sietää niitä. Pitäähän sitä myös vielä ainaki sen kerran tehä jotain samurai meininkiä, vaikka noita kenkiä en kyllä hitossa tee oikein, sen voin sanoa jo nyt. En taho tappaa jalkojani kun ei oo tollasta törkeen hyvää tasapainoa. Deal with it. Toki sit tämä iänikuinen "SDK kaipaa lisää rakkautta" hoilotukseni soi tässä taustalla. Jos saisin ton yhen vielä manattua tekeen Shinrein niin hohohoo.

Sanada Yukimura - Sengoku Basara
Nyt jos koskaan voi kyseenalaistaa sen mun järkeni. Oikeesti, mitä helvettiä mä ajattelin kun noukin tän mun suunnitelmiin. Tainoh, ei sitä siltikään löydy tarpeeksi että katuisin tai haluaisin tätä ottaa poiskaan, suorastaan tää on se mun ensvuoden kohokohta ja minkä tahdon tehä kaikista eniten (helvetti mikä huomiohuora ahahaha). Tässä vaiheessa rupeaa sitten miettimään, et onks sitä nyt oikeesti ees tarpeeks hyvässä kunnossa et jotain tällästä uskaltaa lähtee hyvällä pokalla tekemään. No en oo en, mut sinne päin ollaan menossa. Kyl mä pistän kaikkeni ja yritän saada ees vähän parempaan kondikseen itteeni, vaik lähtöpiste ei oo niin paha etten tätä silti vetäis vaik feilaisin niin totaalisesti mun kuntoiluyrityksessä. Sain nyt sentään sit ihan oikeesti sen tekosyyn nostaa perseeni tästä koneelta ainaki kerran päivässä, sitä on kaivattu. Onhan toi vyöjuttuki aivan hillitön pelastus pahimmilta makkaroilta, mut toivotaan ettei niit oo, ei saa manata. Ja jos se nyt ei oo tarpeeks tuskaa, niin jälleen saa nauttia tekonahan maailmasta, ihanaa. Bindeistä sit puhumattakaan....... Pistin nyt reffiksi ton nopeesti kaivetun animeversion, mutta tosiaan siinä peliversiossa on enemmän yksityiskohtaa ja muuta kivaa, niin niiden pohjalta mä enemmän lähen tekemään. Se vaan et mun uskottavuus tuntuu kituvan vielä enemmän jos mä pistän niitä pelireffejä tähän, itken nyt jo vähän verta äää. Pistän kyllä ihan kaikkeni peliin ja jos käy hyvin, mä meinaan jopa harkita jotain vähän isompaakin Yukimuran varalle, we'll see.

Amaimon - Ao no Exorcist
Hell yeah, Ao cossi. Mä tiesin jo ekojen jaksojen aikana et kuitenki innostun tästä cossaamaan ja näin kävi. Oli eri asia päättää kuka joutuu uhriks ja Amaimon nyt inspaa kaikista eniten. Vähän kyllä taas miettii et mitenkä menee säätämiseks, mut siin on niin paljon tollassia kivoja yksityiskohtia etten voi olla inspiroitumatta. Toki sit tämäkin et saan taas syyn hankkia värillisen peruukin, ku oon tähän mennessä harrastanu tollasta neutraalia linjaa. En tiiä nyt ihan satavarmasti kykenenkö tätä ees tekemään noiden muiden rinnalla, mut kuuluu kyl näihin eniten inspaaviin.

Tossa tosiaan siis tällänen ensiesittely, oisin periaatteessa voinu myös näitä listalta tippuneita ja varasijalla olevia, mut ehkä sit vasta jos vaihtoja tapahtuu. Kyllä tohon listaan paljon tekemistä mahtuu ja kokoajan vedetään enemmän ja enemmän vaan rohkeemmin. Onneks tässä on (vaan) parin kuukauden tauko ku tarvii näitä sen kummemmin miettii, tänä vuonna vielä ois tarkotus tossa ensviikolla photoshootata noi meidän Pandora Hearts cossit ja syksymmällä ehkä uusiokäyttöön sitten CosplayGaalassa. Mitä tohon Traconin raporttiin, niin siitä varmaan tulee tosi kitukasvunen joten siltä ei kannata odottaa mitään XDD.

2 kommenttia: