torstai 1. syyskuuta 2011

Yes, it's coming

It totally is coming. Elellään siis jälleen conin ennakkopaniikkeja, jotain 1½ vuorokauden päästä ollaanki jo melkeen Tampereella matkalla Traconiin, mitä ei nyt jostain syystä osaa yhtään kuvitella todeksi. Ulkona on pimeetä jo ennen yheksää ja tää onki eka pidempi coni minne mennään syksyllä/"pimeellä kaudella". Ei siinä mitään, vaikka tietty pimeen nopeemmin tulemine vaikuttaa mielentilaan aika kivasti.

Nyt ekaa kertaa tänävuonna voin sanoa, ettei stressaamista ja panikointia itse asun valmistamisen kohdalla tarvi näin viimehetkinä sietää. Sain tosiaan Gilin valmiiks tossa pari päivää sitte ja taitaaki olla eka asu mihin ihan oikeesti olen todella tyytyväinen. Kohottaa kivasti mielialaa, ettei ihan paska oo tässä hommassa, niin jaksaa tulevaisuudessaki sitten vieläki enemmän paneutua. En saanu viimeviikon aikana kylläkään valmiiks, kun tuli niitä hitaampia päiviä millon ei edenny ollenkaan ja Gilissä tuntui riittävän tekemistä enemmän kun osas kuvitella. Se oli tajuttoman työläs, ei vaikea, mutta ommeltavaa riitti ihan kyllästymisee asti. Sain ainaki hetkeks tarpeekseni kanttinauhasta ja napeista, that's for sure. Periaatteessa Gil ei oikeestaan oo valmis vieläkään, jos siis ihan perfektionistiks heittäydytään ..Millon mä tekisin asuni loppuun asti reffien mukaan, ahaha, aina jossain lipsuu että mennään noin eikä justiin.. Hanskoista siis ne kivat yksityiskohdat puuttuu ja hihoissakin tais olla jotain extraa, kuin myös kengänpohjat on harmaat. Mut ei niistä nyt välitetä, jookos?


Hehhee, mitään WIP kuvia ei taaskaan ole tarjota ku mä aina unohan sen kameran olemassaolon ku oikeen paneutuu tohon tekemiseen. Enkä mä nyt oikeen tässä vaihees mitään kuvia taho ottaa, sitte conin ja photoshoottien puolesta niitä pistän. Mulla on suhteellisen korkeet odotukset Traconista, niin ohjelman kun hengailun puolesta, saatiin kaikki siis cossit valmiiks niin ryhmäcossi on siinä mielessä ainaki onnistunu <3. Muutenki välttää kaikelta muulta maholliselta vittumaisuudelta, kun pitää samaa cossia koko viikonlopun, kassit kevenee ja samalla mieli. Ainaki toivon niin. Lauantaina saavutaan sinne jotain n11.00-11.30 aikoihin, päivän ainoona ohjelmana ois proppiluento ja Takahashin nimmaritilaisuuteen osallistuminen, muuten sit varmasti hengataan siellä ja toivon mukaan on sellanen keli, että ulkona/nurmella sais hillua suurimman osan ajasta. Toki sitten yöllä on toi Inside the cosplayer's studio ja sitä varten mun cossini todennäkösesti muuttuu Mustache!Gilbertiksi ...kuullostaa sairaan uhkaavalta ja järkyttävältä, eli siis viikset naamaan. Kyllä, juuri näin. Ellei sit mun pokka pedä. Ei pedä, mä yritän luvata sen.


Ohm, sunnuntai meneeki sit suurinpiirtein samoissa meiningeissä, peruukkiluento on se ainoo varma nakki ohjelma mikä pitää tarkastaa ja jos iskee tekemisen puute niin varmaan katsastetaan muutakin, mutta tuntuu et se conien perusolemus on meille nykyään se hengailu jotenka en odota tältä puolelta oikeen sen kummempia.  Mutta mitäpä näistä näin etukäteen höpistä, ehkä mä tälläkertaa saan raportoituukin vähän aikasemmin mitä viimeks Animeconista. Halusin nyt vaan etukäteen kerrankin sanoa, et jes olen valmis suureen conkoitokseen ennen sitä kriittistä vuorokautta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti