tiistai 27. joulukuuta 2011

Elonmerkkejä

Joo, vielä mä hengitän. Mä jotenkin osaan ajottaa nää mun kirjottamiset niin, et periaatteessa vois höpistä vaikka ja mitä, mut ei vaan osaa muistaa mitä kaikkea voi ja eikä liion löydy mitään näytettävääkään.. Nojoo myönnän jo nyt et kirjotan taas sen takia et saisin ees jotain mielenrauhaa. Mun cossimoodi on ihan kauheeta vainoo pahimmillaan, menetän kohta uudestaan yöuneni kun aivot ei suostu lopettamaan ajatusta et hei suunnitteles nyt niit cossejas sinä. Eli jos se nyt hellittäs ku vähän puran tännekki, koska mua ei jaksa kukaan kuunnella muuten.

Iloisia uutisia, voin luvata etten kitise tuon enempää tässä postauksessa. Cosseja ajatellen mullahan menee vallan mainiosti. Ennen joulua alko nimittäin päivittäinen maratoonivääntö, et vähintään se tunti piti päivässä jatkaa cossia. Noh, lyhyesti sanottuna Squalo on jo melkein valmis, proppi pitäs vielä maalata, kuin myös raidat ja napit pistää paikoilleen niin sit voin sanoo olevani valmis sen suhteen. 4 päivän putkessa tuli suurin osa tehtyä, nyt näitä pienempiä juttuja edellä mainittujen lisäks, eli vikojen kirjailua jäi tälle joulun jälkeiselle ajalle. Deadline oliki joulu, koska sinä aikana kone sai painuu kaapin peränurkkaan.
Mitä nyt ite tuloksesta, niin hyvin tyytyväinen olen. Toki siihen mahtuu ihan kauheesti pikkumokia ja kohtia missä on menty siitä mistä aita on matalin, mut kokonaisuudessaan harvinaisen hyvä. Aluks isoin pelko oli, et mahtuuko koko takki päälle kun ekaa kertaa jäi kaavat...kauniisti sanottuna istuviksi. Toisaalta se on ihan hyvä et kerranki on jotain tyköistuvaa eikä lievästi isompaa mitä mun oikee koko olis. En nyt jaksanu ottaa siit minkäänlaisia välitilannekuvia tai muutakaan, luulen et sit vast shoottikuvina pistän näytille.

Huomenna alkaa sit seuraava maratooni vääntö, Gareki vuorossa siis. Vähän huolettaa miten mun motivaation laita on, koska Squaloo tehdessä keskittyminen herpaantu vähä liikaaki loppupäässä. Pitää vaan ruoskia se aikaseks jos ei muuta, haluun kerranki olla viimenen viikko ennen conia- ajan ilman suurempaa stressiä.

Mun kameran muisti on jo pitemmän aikaa trollannu mua ja ehin jo luulla ettei ne vähätkään kuvat mitä oon ottanu työskentelystä oo pysyny siinä, mut jes kyllä ne kaivamalla löyty. Eli vähän oon kuvia napsinu tosta mun Squalon miekka propista. Ekaa kertaa leikin puupahvilla ja ...ihan kivaa se on, paljo ihanampaa ku vaneri. Yllättävän helppookin, kuhan on tarpeeks terävät välineet.


Tossa se on jo siis tekonahalla päällystettynä. Kuvien ottamisen jälkeen oon vähän siistiny noita reunoja paremmilla saksilla, mut ei ne silti oo nii hyvät mitä haluaisin. No mut jos jotain niin nyt luulen välttyväni pahemmilta ongelmilta jatkossa ku tietää mitä ei saa tehä...(aina näin päin). Ja kyllä, teen pienemmät proppini aina tässä näppiksellä puolenyön aikaan, se on tosi järkevää. Viel toi kaipais maalipintaa, en vaan oo kehannu mennä sprayaamaan tonne ulos. Ehkä sit ku toi hirviötuuli lähtis pois.

Olen jo kovaa vauhtia tekemässä käytännön suunnitelmia Desun cosseja varten ja varmaan niihinkin pääsen vauhtiin sit heti Frostin jälkeen. Vähän jo täs vaihees spoilaan, et suunnitelmiin on tullu muutos ja sinne tuleeki sit yks ylimääränen alkuperäsestä suunnitelmasta poikkeava cossi <3.

Ja vielä tähän lopuksi voisin kai vähän mäkin mainostaa, et juu kyllä, liityimpä tonne WorldCosplay.netiin minäkin. >Klik klik< ..sen verran sanon, et oon vähän nirsompi sen suhteen mitä laitan tonne. Mut joo, ei kai täs muuta, ehkä mä viel päivitän ennen Frostia, tai sit en. Sen näkee sit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti