lauantai 18. helmikuuta 2012

Nii se Desuki on olemassa

Miksi lie panttaan tätäki, kun ihan hyvin voi jo nyt kirjottaa. Eli siis, tulevan kesän Desuconin suunnitelmia up ahead!

Varmaan eka kerta, kun nyt jo oon alottanu kesän cosseja. Tosin tässä piilee se, että tehtäviä asuja on piiikkasen enemmän niin vähän pakko alottaa kunnolla ajoissa, et ehtii kaiken tekemään. Vaikken edes ole vielä Desuun ranneketta hankkinu, niin silti tämä ei ole lainkaan liian aikaista.. 8D Suunnitelmat on muuttunu tosta 2012 suunnitelmapostauksesta niin sitä suuremmalla syyllä kutkuan näitä paljastella.

Desucon lauantai
Sanada Yukimura - Sengoku Basara

Kesä alkanee siis kunnianhimoisimmasta cossistani. Yukimuran pistin 2012 listalle jo pari vuotta sitte. Mä en oikeestaan osaa sanoa, mistä hitosta se tarve cossata oikeen tuli, mut tämä vaan on niin must. Ihan käytännössä en ole Yukia vielä alottanu, mutta materiaalihankintoja on tehty jo jonki verran. Haravanvarret on venannu viimekesästä proppeja varten ja peruukinki hankin loppuvuodesta. Mutta eilen tuli sellanen ihana lähetys kuin Wonderflex palani <3. Hankin kaikista isoimpaa kokoa ihan varmuuden vuoks, vaikka vähän lompakko kärsi. Mut ah, tuskin maltan oottaa pääseväni sen kimppuu vaik tuli vähä sellanen olo, et hitto osaanks mä oikeesti tehä tosta mitään. Ensviikolla ku on Chibicon pitää käydä hankkimassa softista ja pitää testata onko mun hiustenkuivaajassa tarpeeks tehoja, ei tee mieli hankkia sitä kuumailmapuhallinta ellei oo oikeesti pakko. Alotan siis tekemisen propeista, koska ompelupuoli ei oo niin työläs. Ärsyttää etten ole löytäny mitään itse täydellistä tekonahkaa, monta ihan hyvää vaihtoehtoa, muttakun ne kaikki on netistä hankittavia niin iskee epäluulo millassia ne oikeesti on.

Taas onkin sitten paricossi luvassa ja Biffe vääntää Masan kaveriksi. Oon jotenki vielä tässäki vaiheessa ihan epäluulonen et oon oikeesti tekemässä tätä, on ollu niin pitkään vaan ajatustasolla. Vaikee kuvitella et tästä tulee oikeesti totta XD.


Desucon sunnuntai
Inga - UN-GO

Ja sitten tämä aikaisemmin mainitsematon Inga. Jotenki niin tykästyin tähän hahmoon niin tuli se hinku cossia jo tänävuonna ku on vähä ajankohtasempi (vaikka Inga cosseja tunkee joka kolosta). Sinällään tässä ei ole paljon tekemistä, koska oikeestaan kaikki tota hattua ja häntää lukuunottamatta on ostotavaraa. Asu onki melkein jo kasassa noita ite tehtäviä osia lukuunottamatta ja tietty maskeerauspuoli. Alunperin mä vähän epäröin tehä Ingaa, koska vannoin pysyväni kaukana kalpeista hahmoista ainaki jonki aikaa, mut sit mun päässä välähti ja tajusin et perse, Ingahan on ihan kunnolla valkonen. Eli ihomaaleja peliin. Budjetti nous siinä samalla pilviin, mut niihä se aina.

Se on muuten härö miten joskus annan muiden cossaajien vaikuttaa omaan cossiin ihan liikaa. Ingoja on siis tullu vastaan tosi paljon, mutta tosi harva on ottanu huomioon Ingan ihonväriä. Ja mulla tuli tästä epävarmuus et perkele haluanko mäkään sit pistää kunnon selkeen valkoseks. Niin naurettavaa et tekisin cossini vähemmän lähteen mukasen vaan sen takia, ettei moni muu ole näin tehny. Joo, kumma lapsi olen.


Peruukki on aina se ensimmäinen asia, minkä cossiinsa hankkii. Siitä se lähtee. Joten tietysti tämä mokoma minulla jo on. Voin sanoa olevani rakastunut, vaikkei sävy ole täysin sellanen mitä halusin luonnossa. (Mun peruukkipää on niin kaunis.....)

Eli ihan kivasti nää on lähteny rullaamaan, vaikkakin hitaasti koska on niin paljon tätä matskuhankintaa. Sit tietysti se Chibi vähän hidastaa, ku sinne pitäs vielä ommella se takki ja häntä valmiiks. Ja näin lopuksi vähän aiheesta poiketen:

Chibiconin taidekuja paikan sisältöäni : >  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti