torstai 12. heinäkuuta 2012

Hakuna Matata

Lol mulla soi toi biisi päässä niin pistin sen otsikoksi..myöskin koska se sopii aika hyvin tähän hetkeen näin mitä tulee cossieni edistymiseen. Ei huolia, ei todellakaan.

Oikeesti vielä viikko sitten pelkäsin kovasti, etten ehi tekemään Hotaruu valmiiksi koska vasta tällä viikolla sen alotti silleen kunnolla. Mutta nyt näin vajaa päivä ennen lähtöä voin sanoa, että suuresta tekemisen määrästä riippumatta en ole panikoinut hetkeäkään. Hämmästyttävällä tahdilla olen cossini vääntäny ja nyt on enää vaan pikkuasioiden kokoon saamista niin voin sanoa olevani valmis. Tietty pari pikku juttua piti jättää tekemättä koska niihin nyt ei ainakaan aika riittäis (esmes getat) mut ei mitään liian massiivista mitä ilman ei vois elää.

Kuvia en Hotarun tekemisestä oo pahemmin napsinu koska...edelleen, hyvin simppeli cossi minkä välivaiheet ei oikeen mielenkiintoa kutkuta (ainakaan mun mielestä) mutta tietty sitä jotakin.

Kyllästynköhän koskaan näihin "laadukkaisiin" peilikuviin..

Ihan tajuttoman simppeliä tekemistä, mikä on jokseenki virkistävää. Ei vaadita paljoa ajattelua niin voi pistää sen energian ite tekemiseen. Tietty toi Hotarun ihme selkälärpäke on jaksanu aiheuttaa harmaita hiuksia, mut en sano muutakun että....close enough (en kaiva reffiä ähähä).

Mulla ei ole muuta kun housujen viimeistely, korviksien maalaus ja miekan teippaus lähinnä niitä mitä pitäis tehä. Se miekkakin on nyt mun 2 vanhan lelumiekan yhteenliimauksen tulos koska hah, mä mitään proppeja pysty tekemään ilman tekonahkaa ja muutenki mulla sitä aikaa ole niin..en oikeestaan edes välitä.

Chun on sitten kanssa valmis, sääli ettei se näytä päällä niin häröltä mitä reffissä mutta...pakko rakastaa ihania nahkashortsejani, oikeesti. Vakiovaate nyt tuli kyllä.

Eli joo, tämmönen mini olenhengissävielä- raportti, toivottavasti nyt Animessa jaksaa ja pystyy niitä shoottejaki ohessa pitämään, oli niin outoo ettei Desun jälkee saanu muokkaa tai odottaa kuvia. Jos nyt sää sallii, kuhan ei sada niin jepa, koska mä kirjaimellisesti sulan sateessa jos ulos päätyy ilman sateenvarjoa sateeseen. Huomenna tosiaan lähetään tolla Anikissa olevan tilausajo hommalla kohti Kuopioo, joten silläkin on varmasti osansa stressittömästä cossin maratoonaamisesta, nyt kun ei heti aamusta tarvi pistää cossia niskaan ja lähtee coniin vaa saa rauhassa touhuta vielä sen aamupäivän.

Eipä tässä muuta ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti